vrijdag 11 september 2009

Twitter



ook ik moet bekennen dat ik de laatste tijd actief ben op twitter. Voorheen was ik er wel wat sceptisch over maar ik moet zeggen dat het een aanrader is. Heel veel interessante mensen, onderwerpen (ook linux/ubuntu) zijn er te vinden op Twitter. Helaas nog niet zoveel bekenden die Twitteren, maar dat komt nog wel...

Niet alleen Ubuntu op mijn twitter, maar ook allerlei andere onderwrpen die me bezig houden. Prima communicatiemiddel en leuk om te doen!

NOg geen account? Ik ozu het zker eens proberen!

groeten,

idzme

www.twitter.com/basidz

www.twitter.com/teamwebs  de Twitter pagina van www.teamwebs.nl!!

2 opmerkingen:

  1. In plaats van Twitter zou je beter identi.ca kunnen proberen (http://identi.ca). Dit platform zelf is open source, en er zitten ook veel open source mensen daar te babbelen.
    Je kan je Twitter-account gewoon behouden en Identi.ca automatisch je berichten daar naar Twitter doorsturen.
    Dus het is zeker te overwegen om daar eens een kijkje te nemen. Zie ook http://www.bramschoenmakers.nl/en/node/597

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank voor de tip....ennuuhh, ik volg je gelijk ff op twitter.

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen