zondag 4 oktober 2009

Google Chrome in Ubuntu 9.04

Vandaag heb ik google chrome geinstalleerd in Ubuntu 9.04. Onder Windows xp had ik Chromium al geïnstalleerd en ik was zeer verrast over het gebruiksgemak en met name de snelheid!
Een hele mooie functie van Chromium is wanneer je een nieuwe tabkaart opent je direct een overzicht krijgt van recent bezochte pagina's



Wanneer je chrome installeert kun je heel eenvoudig de instellingen van Explorer of van Firefox overnemen.
Je kunt Goolge Chrome voor Ubuntu downloaden van deze locatie (.deb file).


groeten,
Idzme

3 opmerkingen:

  1. Heb je nu Chrome of Chromium geinstalleerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chrome is mooi, maar de laatste keer dat ik het onder Linux testte werkte flash niet onder Chrome/Chromium! Als de ontwikkelaars dat probleem hebben opgelost stap ik ooit misschien nog over van Opera naar Chrome!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @catherina, Chrome, de webbrowser

    gebruik het als test, naast de oude vertrouwde Mozilla Firefox browser :-)

    BeantwoordenVerwijderen